Klacht Alphega-apotheek: onjuist geleverd medicijnmerk niet terugnemen

Klachtnummer
# 41018
Gebruiker
cas_ian@hotmail.com
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Betreft: Kringapotheek Breda, de Ypelaar.
Onder de bezielende leiding van Hr. Kruithof.
Via de huisarts medicijnen besteld, dit al vele jaren.
Bij openen van het aangeleverde zakje met medicijnen bleek 1 niet de juiste.
het betrof Oxazepam van een ander merk dan ik gewoon ben.
Na deze vaststelling terug naar de apotheek teneinde ea in te ruilen/ om te wisselen voor het juiste merk evt. met bijbetaling van het verschil .
Er werd botweg geweigerd het medicijn terug te nemen cq om te ruilen onder het motto: het medicijn is inmiddels een week oud. Ofwel: had u onze fout maar eerder moeten ontdekken. Rechtsstreeks kontakt ter plekke met Hr. Kruithof geforceerd.
Dewelke edoch -in zijn rol als arrogant ambtenaar- bij zijn standpunt bleef.
Voorwaar; een curieus ondernemer.. Zeven euro (inkoop 2,=?) in je zak houden met de kans een trouwe client kwijt te raken. .........
Het zou bijna een reden zijn om naar een andere apotheek om te zien.
Nouhh bijna....
K. Ooms

Gewenste oplossing

fout medicijn terugnemen (is overigens ter plekke achtergelaten) en het juiste merk leveren evt met bijbetaling van verschil door mij.
En: Het begrip klantvriendelijkheid/ondernemerschap eens nader onderzoeken wellicht? Heeft ondergetekende ook ooit wonderen gedaan....

0 reacties

Ook een klacht indienen over Alphega-apotheek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen