Klacht Alphega-apotheek: Weigering levering geneesmiddel binnen Preferentie beleid van verzekeraar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 45974
Gebruiker
RvanStraaten
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Apotheek weigert verstrekt geneesmiddelen op mediche noodzaak, maar weigert de medisch noodzaak aan de verzekeraar te bevestigen. Apotheek laat klant betalen en adviseert zelf bij de verzekering te claimen. Verzekeraar weigert claim op grond van preferentie beleid (geen medische noodzaak).
Argument van apotheker is dat hij het ook niet vergoed krijgt. Apotheek heeft in zijn contract met de verzekeraar een te lage vergoeding afgesproken. Hij wentelt dit af op de klant.

De oplossing

Terugbetalen aan de klant en via verzekering claimen.
Gewoon netjes je verplichtingen nakomen!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Alphega-apotheek is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    RvanStraaten
    Datum
    Helaas geen verder reactie van Kring apotheken. Dhr Glimmerveen is kennelijk niet mans genoeg om de zaak netjes op te lossen!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RvanStraaten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry