Klacht Alrijne Ziekenhuis Leiden (Diaconessenhuis): Onacceptabele nieuwe operatie datum, zonder overleg met patiënt

Klachtnummer
# 148893
Gebruiker
bas78
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Door onvoorzien uitlopen van de chirurg werd mijn operatie geannuleerd en werd ik op de dag van de operatie op vrijdagmiddag om 16:30 naar huis gestuurd. De nieuwe operatie datum die werd aangeboden was 11 dagen later.

Omdat het operatieherstel een aantal dagen duurt en er thuis een gezin met 3 kleine kinderen draaiend gehouden moet worden, had mijn man 10 dagen verlof opgenomen om thuis voldoende zorg te kunnen bieden na de operatie. Hierin was meegenomen dat het herstel langer kon duren dan verwacht en/of dat de operatie datum iets verschoven kon worden.

De nieuw aangeboden datum (11 dagen later) is voor ons echter onacceptabel omdat:
1) de datum buiten het verlof van mijn man valt en er geen vervangende zorg thuis geregeld kan worden vanaf de nieuwe operatie datum.
2) de annulering van de operatie dermate laat is medegedeeld dat er geen alternatief meer geregeld kan worden voor het verplaatsen van het verlof.

Gewenste oplossing

Een acceptabele oplossing voor ons is als de nieuwe datum voor de operatie zo snel mogelijk, en in overleg met de patient gepland wordt. Zodat de operatie kan plaatsvinden in de resterende periode dat mijn man nog verlof heeft. Dit betekent opereren binnen nu en 8 dagen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alrijne Ziekenhuis Leiden (Diaconessenhuis) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Alrijne Ziekenhuis Leiden (Diaconessenhuis)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen