Klacht Alternate: 24uurs levering duurt al 300uur. Product op voorraad maar weigeren te leveren of geld terug te storten.

Klachtnummer
# 19274
Gebruiker
dhr Moerkerken
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op vrijdag 28 december 2012 heb ik een solidstate drive besteld, deze was op voorraad en leverbaar binnen 24 uur. Na 1 week was hij nog niet geleverd en heb ik post.nl gebeld. Deze gaven aan dat het pakket nog niet was aangeleverd door Alternate. Vervolgens Alternate Klantenservice gebeld en die waren van mening dat dit pakket wel was aangeleverd bij post.nl.
Nu na 2 weken blijkt dat er 28 december veel meer pakketen tussen beide partijen zoek geraakt zijn en is er een onderzoek gestart wat maximaal 31 dagen kan duren.
Het punt is dat Alternate tot het afronden van het onderzoek mij niet wil leveren noch me geld terug betalen. Ze zeggen dat ik moet wachten tot het onderzoek afgerond is.
Alternate zegt verder niets voor me te kunnen doen, hoewel ze hebben het product gewoon op voorraad hebben. Als ik het nu nodig heb, moet ik maar een andere bestellen en nog een keer betalen.
Mijn standpunt is: dit is niet conform hun leveringsvoorwaarde, ze moeten Nu leveren of terug betalen.

De oplossing

Product geleverd, geld terug, of ander product geleverd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alternate hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Alternate?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen