Klacht Alternate: Alternate levert niet uit en is ONBEREIKBAAR. Int wel het geld.

Klachtnummer
# 440224
Gebruiker
Zakelijke relatie PC Connect
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb op 28 maart een SSD besteld en betaald.
Tot op heden 1 mei , heb ik nog niets ontvangen.
Op een E-mail (ticket) wordt niet gereageerd.
Bellen helpt niet. Tot 3 keer toe op een dag gebeld. Dan hoor je: HET IS ER DRUK, DE VERBINDING WORDT VERBROKEN.
De afgelopen week elke dag geprobeerd. Geen contact mogelijk.
Op "Mijn Alternate" staat :UITGELEVERD. Maar er staat geen datum ingevuld. Er is geen E-mail die dit bevestigd. Er is alleen een factuur verstuurd.
Op de ticket alleen een automatische reply, maar na enkele dagen nog steeds geen antwoord.

De oplossing

Ik wil graag dat ze mijn bestelling leveren of laten weten waarin het nu al langer dan een maand duurt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alternate hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Alternate?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen