Klacht Alternate: Asus laptop kapot net na garantieperiode, maar geen recht op deugdelijk product door Alternate.

Gebruiker1596113019

Ik heb een laptop van het merk Asus gekocht met een nieuwwaarde van €1199,-. De laptop is binnen de garantieperiode kapot gegaan en is toen gerepareerd door Asus. Nu net na de garantieperiode van 2 jaar is de laptop wederom kapot, weer met hetzelfde probleem, hij wil niet meer aan. De laptop is dus volgens de wet geen deugdelijk product. Toen ik Alternate hier meerdere malen schriftelijk op heb aangesproken, zeiden ze enkel dat de garantie van 2 jaar is verlopen en ze niets voor me willen en kunnen doen. Gezien de laptop jonger is dan 3 jaar moet Alternate wettelijk gezien een oplossing bieden, wat ze tot op de dag van vandaag dus nog niet hebben gedaan. Ook het ontbinden van de koop werd niet mogelijk gemaakt door Alternate.

Na meerdere malen de situatie normaal uit gelegd te hebben wil ik de koop van de laptop ontbinden, en mijn aankoopbedrag à €1199,- terug van Aternate.

Wij vinden dat Alternate hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Alternate?