Opgelost door Alternate: geen geld terug ivm defecte zwembadpomp

N.J.S. Sahertian

Deze klacht betreft zowel Alternate als Bestway.

Ik heb op 29 mei bij Alternate een Bestway zwembad aangeschaft incl. zwembadpomp. Na een dag of 5 werkte de pomp niet meer.

Heb Alternate proberen te bellen, maar ze hebben het waarschijnlijk erg druk. Want elke keer als je belt hoor je hetzelfde zinnetje (dat het erg druk is) en wordt de verbinding verbroken.

Dus uiteindelijk maar een mail gestuurd. Na 10 dagen kwam hier pas reactie op met de volgende tekst: "Gelieve zelf contact op te nemen met Bestway anders duurt het nog langer". Vreemd!!!

In de tussentijd heb ik zelf maar een nieuwe pomp aangeschaft om het zwembad schoon en hygiënisch te houden. Want met het mooie weer in juni was dat wel nodig.

Inmiddels contact gehad met Bestway en ze willen mij wel een nieuwe pomp leveren, wat natuurlijk heel mooi is, Maar ik wil mijn geld terug, want ik zelf al een pomp moeten aanschaffen. Maar daar wil Bestway niet aan meewerken.

Ik wil graag geld terug voor de defecte zwembadpomp en geen nieuwe pomp. Want die heb ik zelf al aan moeten schaffen.

Wij vinden dat Alternate hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

N.J.S. Sahertian
Alternate heeft niet alleen het bedrag voor de defecte pomp teruggestort, maar het hele aankoopbedrag van het zwembad. Top!

Ook een klacht indienen over Alternate?