Opgelost door Alternate: geen geld terug ivm defecte zwembadpomp

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 462453
Gebruiker
N.J.S. Sahertian
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Deze klacht betreft zowel Alternate als Bestway.

Ik heb op 29 mei bij Alternate een Bestway zwembad aangeschaft incl. zwembadpomp. Na een dag of 5 werkte de pomp niet meer.

Heb Alternate proberen te bellen, maar ze hebben het waarschijnlijk erg druk. Want elke keer als je belt hoor je hetzelfde zinnetje (dat het erg druk is) en wordt de verbinding verbroken.

Dus uiteindelijk maar een mail gestuurd. Na 10 dagen kwam hier pas reactie op met de volgende tekst: "Gelieve zelf contact op te nemen met Bestway anders duurt het nog langer". Vreemd!!!

In de tussentijd heb ik zelf maar een nieuwe pomp aangeschaft om het zwembad schoon en hygiënisch te houden. Want met het mooie weer in juni was dat wel nodig.

Inmiddels contact gehad met Bestway en ze willen mij wel een nieuwe pomp leveren, wat natuurlijk heel mooi is, Maar ik wil mijn geld terug, want ik zelf al een pomp moeten aanschaffen. Maar daar wil Bestway niet aan meewerken.







De oplossing

Ik wil graag geld terug voor de defecte zwembadpomp en geen nieuwe pomp. Want die heb ik zelf al aan moeten schaffen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alternate hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
N.J.S. Sahertian
Datum
Uiteindelijke oplossing
Alternate heeft niet alleen het bedrag voor de defecte pomp teruggestort, maar het hele aankoopbedrag van het zwembad. Top!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Alternate?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen