Opgelost door Alternate: Na betaling geen product geleverd, geen contact mogelijk.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 442767
Gebruiker
KG
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Product uitgezocht dat op de website als "Direct leverbaar" aangeduid is.
Bestelling geplaatst en automatische bevestiging gekregen.
Na 1 week: geen verzendbevestiging, geen track en trace, geen product ontvangen.
Meerdere malen, op verschillende dagen en verschillende tijdstippen proberen telefonisch contact op te nemen. Hier vertelt een automatisch afgespeeld bericht dat het erg druk is en de verbinding wordt verbroken.
Na 1 1/2 week email gestuurd. Tot op heden nog geen antwoord.
Via de link in de bestelbevestiging voor "klik hier om te annuleren" gekozen.
Ook hierover geen bevestiging, reactie of e-mail over ontvangen.
We zijn hier nu weer een halve week verder en het is vanaf het begin onmogelijk geweest op ook maar 1 manier met dit bedrijf in contact te komen.

De oplossing

Geld terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alternate hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KG
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is contact opgenomen en het bedrag wordt geretourneerd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Alternate?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen