Klacht Alternate: Onderdelen missen en kapot pomponderdeel bij levering

Klachtnummer
# 446298
Gebruiker
Tovenaar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 8 mei 2020 een Bestway Lay-Z-Spa Maldives gekocht.
Op 12 mei jl. hebben wij deze binnengekregen.
Bij het openenen van de verpakking blijkt dat wij een luchtventiel en de vloermat missen. Ik heb daarop direct via e-mail de klantenservice ingelicht, deze laat niets van zich horen.
Op 18 mei toch maar (ondanks het missen van een aantal onderdelen), begonnen met het zwembad op te zetten. Bij opzetten blijkt dat de schroefflens van de pomp kapot is. Nogmaals een mail gestuurd naar de klantenservice, maar ook nu geen gehoor.
Daarop hebben wij twitter opgezocht. Binnen enkele uren antwoord, maar daarin werd verteld dat wij contact op moeten zoeken met de leverancier.

De oplossing

Ik wil dat Alternate deze problemen op lost, zonder dat ík daarvoor contact met de fabrikant moet zoeken. Ik heb een overeenkomst met Alternate, níet met Bestway

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alternate hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Alternate?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen