Klacht Alternate: Ondeugdelijk product

Klachtnummer
# 51534
Gebruiker
Arthron
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben binnen een jaar na aankoop van een Samsung CLX-3305FW printer bij Alternate Nederland, meer dan € 1000 uitgegeven aan toners en onderdelen waaronder fuser, opvangbak, etc. Dat bij een gemiddelde verbruik van hooguit 20 pagina’s per dag! We hebben het teruggestuurd naar Alternate omdat we ervan overtuigd zijn dat de printer een fabrieksfout bezit en als een ondeugdelijk product gekenmerkt kan worden. Het is niet normaal dat een printer in een zo'n korte tijd zoveel onderdelen vraagt en zoveel toners verbruikt. Alternate weigert ons hierin tegemoet te komen en geven aan dat door regelmatig gebruik slijtage op onderdelen zijn ontstaan. Dat bij een laag verbruik!


De oplossing

Geld terug of een andere printer die wel goed is!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alternate hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Alternate?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen