Klacht Alternate: puinhoop, drama, nooit meer klant.

hillegom

Veels late levering. Geen voorraad terwijl website dit wel aangeeft. Bestelling wordt in verschillende leveringen geleverd terwijl website aangeeft te leveren als bestelling compleet is. Nu met Corona regeling DHL vind je dus bij je voordeur pakketjjes als je niet thuis bent in weer en wind. Mag nog blij zijn dat er niets gestolen word. Telefonisch bijna niet bereikbaar. Verbindingen wordt tijdens wachten door drukte verbroken. Na 1 uur uiteindelijk vertegenwoordiger aan de lijn met enkel sorry het is druk en hopelijk wordt het allemaal de komende dagen bezorgd.....hopen doe ik op de jackpot. Een betaalde bestelling verwacht ik te krijgen en niet op te hopen. Sorry maar zij kunnen verder in het proces ook niets zien en in mijn account staat levering afgerond dus geeft ook geen duidelijkheid. Ofwel drama en geen compensatie voor deze puinhoop. Nooit meer bij bestellen.

compensatie voor deze ellende en z.s.m.al mijn spullen t.w.v. € 1650,-.

Wij vinden dat Alternate hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Alternate?