Klacht Alternate: Samsung i8750 Ativ S Defect 2 maanden oud

J.L

Ik heb 3 weken geleden mijn Samsung mobiel bij Alternate ter reparatie gebracht, omdat ik al 2 maanden problemen heb met het mobiel..
Ik ben met het mobiel teruggegaan naar Alternate , ze gingen er naar kijken en na een week kreeg ik een E-mail dat hij niet naar behoren werkte en ze het op zouden sturen naar Samsung.
Ik heb nog gevraagd om een nieuw toestel maar dat deden ze niet en ook geen leentoestel.
Nu zit ik al 3 weken zonder mobiel en weet ook niet wanneer het terug komt.
Is dat nou de service van Alternate? .

Nu een week later dus hij is nu 4 weken weg en nog eens een E-mail gestuurd naar Alternate
dat ik nu mijn Samsung telefoon terug wil of een nieuwe of mijn geld terug,
maar helaas dit werkt niet en wanneer ik hem terug krijg weet ik nog steeds niet.
Dit is wat ik voor antwoord krijg.

( U kunt niet altijd kiezen tussen een reparatie of een nieuw product. Soms wil de verkoper het product alleen maar repareren, omdat dat goedkoper voor hem is. In zo'n geval mag de verkoper zeggen dat hij alleen wil repareren.
In uw geval, gezien de tijdsduur waarin het product in gebruik is genomen is besloten dat het product voor reparatie in behandeling wordt genomen. Tevens heeft de fysieke staat en gebruiksduur van het product heeft wel degelijk invloed op deze uitkomst. Volgens het innamedocument zijn er lichte krassen rondom de volumeknop geconstateerd. Wat betekent dat het product nadat wij deze retour ontvangen van reparatie niet als nieuw kunnen verkopen.
Dat het reparatietraject langer duurt dat in eerste instantie verwacht was vinden ook wij enorm spijtig. Het is nu drie weken geleden dat wij uw product in behandeling hebben genomen. Alternate Nederland is van mening dat dit een schappelijke tijd is voor het reparatietraject. Tevens is dit termijn niet in strijd met de Nederlandse wetgeving noch de Europese wetgeving)

Een nieuw toestel of geld teug

Wij vinden dat Alternate hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Alternate?