Klacht Alternate: Slecht product en klant is dupe!

Klachtnummer
# 273781
Gebruiker
BJJ van de Wauw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

HP 250 G5 i3 gekocht bij Alternate.nl. Laptop bleek niet te werken, kreeg steeds witte strepen in beeld. Dus weer retour gestuurd. 2 lange weken wachten (wachtrij voor onderzoek), toen bericht dat er inderdaad fout is geconstateerd en dat het product door wordt gestuurd naar HP. En dat we dus NOG langer moeten wachten!

De oplossing

Ik wil mijn geld terug, en anders omruilen tegen het zelfde (maar deugdelijk werkend!) product. Ik moet de laptop al 2 weken missen, nog langer kan gewoon niet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alternate hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Alternate?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen