Klacht Alternate: slecht service en weigering inruilen

Klachtnummer
# 166005
Gebruiker
Rousje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik had een laptop gekregen van mijn vriend en wou deze graag inruilen voor een andere. In eerste instantie werd het goedgekeurd toe ging de medewerken ermee naar achter, toen hij terugkwam zaten er ineens krassen op mijn nieuwe laptop en kon deze dus niet worden geruild. alsof dat niet al erg genoeg was kraag ik alles los terug en kon ik terwijl ik enorm nodig naar de toilet moest (wat niet mocht) gaan lopen klooten om mijn laptop weer in te pakken om hem mee te nemen. dus kort gezegd NIET NETJES. ik kom hier dan ook nooit meer en jammer dat mijn vriend 330 euro voor een laptop heeft uitgegeven die dat helemaal niet waard was en niet meer omgeruild kon worden omdat er op magische wijze krassen op zaten (pas toen hij achter was geweest ik had namelijk zelf ook al gecontroleerd)

De oplossing

ik wil dat deze alsnog wordt geruild voor de Acer Aspire Switch 10 E SW3-013, 2 in128

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alternate hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Alternate?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen