Klacht Alternate: Trage klant onvriendelijke klachten / reparatie behandeling.

Klachtnummer
# 453556
Gebruiker
Franks
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Computer opgestuurd na er 2-3 weken gebruik van gemaakt te hebben. Dit omdat het systeem een hikkende / haperende fout heeft. Een aantal mails gestuurd als opvolging. Hele matige reactie en de afgelopen week al geen reactie.

De oplossing

Een reactie geeft met daarbij de status van de reparatie en de garantie dat ik binnen een week een gelijkwaardig draaiend systeem teruggestuurd krijg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alternate hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Alternate?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen