Klacht Alternate: Vreselijke service en onredelijkheid

# 319290
Borghild

Lenovo laptop van ongeveer 800 euro heeft na ruim 2 jaar al een kapotte moederbord. Alternate geeft aan dat het een paar maanden buiten de garantie valt en zegt dat de reparatie 300 euro gaat kosten. De klantenservice zegt dat ze niks kunnen doen en geven geen antwoord als het gaat over de conformiteitsrecht. De laptop terughalen zonder reparatie kost 80 euro terwijl als dit via lenovo direct gaat 50 euro kost. Ook is de communicatie heel slecht. Ik heb 5 weken geleden door gegeven dat ik de laptop zonder reparatie terug zou willen hebben, maar ik heb nog steeds niks gehoord over de laptop of waneer ik deze kan ophalen.

Redelijke service en klantvriendelijkheid is iets wat zoiezo moet komen bij alternate en natuurlijk zou voor mij een reparatie onder wettelijke garantie van pas komen.

Wij vinden dat Alternate hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Alternate?