Klacht Alternate: Vreselijke service en onredelijkheid

Klachtnummer
# 319290
Gebruiker
Borghild
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Lenovo laptop van ongeveer 800 euro heeft na ruim 2 jaar al een kapotte moederbord. Alternate geeft aan dat het een paar maanden buiten de garantie valt en zegt dat de reparatie 300 euro gaat kosten. De klantenservice zegt dat ze niks kunnen doen en geven geen antwoord als het gaat over de conformiteitsrecht. De laptop terughalen zonder reparatie kost 80 euro terwijl als dit via lenovo direct gaat 50 euro kost. Ook is de communicatie heel slecht. Ik heb 5 weken geleden door gegeven dat ik de laptop zonder reparatie terug zou willen hebben, maar ik heb nog steeds niks gehoord over de laptop of waneer ik deze kan ophalen.

De oplossing

Redelijke service en klantvriendelijkheid is iets wat zoiezo moet komen bij alternate en natuurlijk zou voor mij een reparatie onder wettelijke garantie van pas komen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alternate hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Alternate?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen