Klacht Alternate: Waardeloos

jvdb

Waardeloos bedrijf met slechtse service…

Waardeloos bedrijf met slechtse service ooit bij bedrijf.
Klaag niet snel als iets verkeerd wordt geleverd of pakket later komt. maar ze lossen niks op.
Bellen heeft geen zin want ze hebben waarschijnlijk maar 1 prutser op klachten lijn zitten waardoor t steeds te druk is en je eruit wordt gegooid.
Mailen ook weinig zin want duurt lang voordat je ook maar bericht krijgt terwijl op dit soort sites je dag erna meteen standaart bericht krijgt met o het spijt ons blabla, neem contact op zodat we het kunnen regelen. Terwijl ze niks regelen.

Koop hier een artikel met een kado bon. en bestel er een ander produkt bij waar ik 50 euro voor betaal.
Artikel met bon betaald krijg ik maar ander produkt waar ik 50 euro voor heb betaald werd verkeerd geleverd en was ook niet meer te leveren.
Nou kan dat gebeuren, foutje kan gebeuren daar maak ik geen probleem van.
Maar dan krijg ik geld voor betaald en verkeerd geleverd produkt niet terug maar weer een bon waar ik niet om vraag.
Snap dat iets wat je met bon betaald niet terug krijgt maar heb nieuw geld betaald voor t verkeerd geleverd produkt.VAN HUN KANT.

geld terug

Wij vinden dat Alternate hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Alternate?