Opgelost door Alternate: wel laten betalen maar niet leveren

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 437916
Gebruiker
M@rs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

artikel leverbaar vlg. website 3-5 werkdagen


daarna niks meer gehoord behalve afterpay verzoek.
nu mogelijk leverbaar in 75 werkdagen vlgs website.

Nooit enig bericht gehad, klantenservice niet bereikbaar maar wel een betalingsverzoek indienen (Afterpay).

bij elke erkende webwinkel dan ook zou je bericht krijgen om te wachten of te annuleren. hier dus niet!

De oplossing

melding bij Afterpay gedaan omtrent werkwijze van dit bedrijf
hopelijk hebben zij wel contact om e.e.a. te kunnen annuleren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alternate hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M@rs
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zelf melding gemaakt bij Afterpay, deze hebben wel contact gehad met ALTERNATE. binnen 24 uur via mail toch kunnen communiceren. heb de order via de mail alsnog kunnen annuleren betalingsverplichting wordt bij Afterpay stop gezet.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Alternate?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen