Opgelost door Alternate: Ze zijn niet te bereiken en ik ontvang geen retourlabel.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 455488
Gebruiker
Stefanmilan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 11 juni en op 16 juni heb ik per mail aangegeven het bestelde product te willen retourneren.
Bij de bevestiging van de ontvangen berichten geven ze aan dat het drukker dan normaal is en dat het reageren langer kan duren.
Het is vandaag 18 juni en per telefoon zijn ze ook niet te bereiken. Het antwoordapparaat zegt dat het druk is en de verbinding wordt verbroken. Ik wil het product retour zenden maar als er geen antwoord komt, zijn de 30 dagen zo om.

De oplossing

Een retourlabel sturen zodat het artikel teruggestuurd kan worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alternate hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Stefanmilan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Retourlabel is verstuurd
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Alternate?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen