Klacht Alternate: zeer slechte service

de lastige klant?

• 19-12-2017: gebeld met klantenservice Alternate of een amerikaanse koelkast op 21-12-2017 leverbaar is. Op de site staat voor 22.00uur gebeld, volgende dag in huis. Op de site stond melding: Direct leverbaar.
De persoon aan de telefoon was heel vriendelijk en zei mij dit door te geven bij de bestelling en dat het dan goed zou komen. Via website besteld en betaald met IDEAL , dit was halverwege de middag.
• 20-12-2017: transporteur belt mij met de opmerking dat hij niet kan leveren op 21-12-2017 maar op zijn vroegst 22-12-2017 in de avond.
• 20-12-2017: Klantenservice gebeld, Daniel aan de telefoon en die ging informeren over de juiste leverdatum 21-12-2017
• 20-12-2017: Daniel ( klantenservice van Alternate) belt mij terug en geeft aan dat de levering op 21-12-2017 doorgaat.
• 21-12-2017: Ik heb geen factuur gezien van de betaling die ik heb gedaan ook geen bevestiging gekregen dat de levering door zou gaan. Geen sms, geen mail niks. Gebeld ( klantenservice van Alternate) met Daniel of de levering door zou gaan deze dag. Hij gaf aan dat dit het geval was.
• 21-12-2017: Begin middag gebeld( klantenservice van Alternate). Dit keer was het Floris, ik zei dat ik geen vertrouwen had in de levering. Floris zei dat de koelkast onderweg was en zeker nog geleverd zou worden.
• 21-12-2017: 17:45 uur. Gebeld ( klantenservice van Alternate). Patrick aan de telefoon, deze gaf aan dat de dag nog niet om was en dat het een avondlevering zou worden???? Dat kan bij Alternate tot 21.30 uur. Hij was er zeker van dat de koelkast nog zou worden afgeleverd.
• 21-12-2017: mail ( klantenservice van Alternate) dat er niks was geleverd. Uiteraard heb ik op de mail nog geen reactie ontvangen tot op heden (22-12-2017 11.00uur).
• 22-12-2017: 9.15 uur.gebeld ( klantenservice van Alternate) Dit keer Michaela, ze had geen idee waar de koelkast was gebleven. Maar ik zou worden teruggebeld
• 22-12-2017: 10.00 uur teruggebeld ( klantenservice van Alternate) Michelle dit keer. Volgens haar had de transporteur geen idee waar de koelkast zich bevond. Hij zou zomaar al eens afgeleverd kunnen zijn.

Het is al een tijdje stil vanaf Ridderkerk (klantenservice van Alternate)

levering koelkast + schadevergoeding

Wij vinden dat Alternate hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Alternate?