Klacht Altijdeencadeau.nl: "Altijd een Cadeau" sent voucher to me which I never ordered. Please ask them cancel my payment.

Klachtnummer
# 309441
Gebruiker
Holidaychic
Datum
0 reacties

Details

De klacht

This is Amber Huang. I live in "Willem de Nobelaerlaan 21, Voorburg".

I have not ordered anything from "Altijd een Cadeau"but they sent me a voucher of 50 Euro in May and later an invoice of 25 Euro.

Of course I didn't pay because I didn't order or get on their website in the first place.

But"Altijd een Cadeau" delegated Billink and had Billink asking me to pay it and when I didn't pay , I received a mail in June 20
by Billink adding up the "sommatiekosten" 2 times to 50 Euro and
even warned me that if I don't pay in 5 days , they will send my bill to "Centraal Invorderings Bureau te Rotterdam".

I'm angry because it's a deceit and dishonest thing fo r"Altijd een Cadeau" to do so and force me to pay for the voucher I never ordered in
the first place. I wrote to "Altijd een Cadeau" customer service (support@altijdeencadeau.nl) in early June to cancel this payment but they
told me it was not possible. Their answer was "Helaas valt uw order al buiten de zichttermijn en kan deze niet meer retour gestuurd worden.
" I wrote again in June 24 to asked them to cancel my payment, but haven't heard anything from "Altijd een Cadeau" yet. I found a lot of people have the same experience like me being forced by"Altijd een Cadeau" to pay for the
voucher they never purchased.

De oplossing

Please help me notify "Altijd een Cadeau" to cancel my payment from Billink otherwise I'm worried they will later forward my payment to "Centraal Invorderings Bureau te Rotterdam" and I will be threatened by them.
My contact number :0611903638.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Altijdeencadeau.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Altijdeencadeau.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen