Klacht Altijdeencadeau.nl: Altijdeencadeau lijkt misbruik te maken van oudere mensen

Klachtnummer
# 306205
Gebruiker
R.J. Geerdink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn moeder heeft bij haar weten nooit een voucher besteld. Nu heeft ze er twee gekregen in april en ik heb haar geholpen met een e-mail op te stellen binnen enkele dagen na ontvangst op 28 april jl. Ook heeft ze hierover gebeld. Het was geen probleem en ze hoefde alleen de vouchers terug te sturen. Dat heeft ze direct gedaan. Nu krijgt ze op 1 juni (!!) een bericht dat ze zijn ontvangen maar te laat. Ondertussen krijgt ze aanmaningen!

Ze heeft tijdig gereageerd en tijdig aangegeven nooit iets bewust te hebben besteld dus graag oplossen!!

De oplossing

Annuleren van de bestelling (die nooit bewust is geplaatst) en aanmaningen intrekken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Altijdeencadeau.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Altijdeencadeau.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen