Klacht Altijdeencadeau.nl: Oplichting door altijdeencadeau.nl

M. Vos

Altijdeencadeau.nl stuurt ongewenst cadeaubonnen op en dreigen daarna met incasso. Op email werd niet gereageerd en na vaak telefonisch proberen een dame aan de telefoon gekregen. Die vond het de normaalste zaak van de wereld dat er ongevraagd dingen werden opgestuurd en was zeker niet haar probleem. Gegevens schijnen volgens haar van facebook afgehaald te worden en mensen moeten maar niet zo dom zijn om daar van alles op te zetten, deed zij ook niet.

Op de vraag hoe ongedaan te maken kwam het antwoord om per email contact op te nemen. Gezegd dat daar niet op gereageerd werd; tsja dat was niet haar afdeling en telefonisch kon ze mij niet helpen.

Met andere woorden je hebt er maar mee te doen!!

Contact gezocht met Billink BV, aangegeven bijzonder te vinden dat ze aan deze praktijken mee werken. Factuur werd 'on hold' gezet zodat je tijd krijgt om aangifte te doen. Billink gaat hier mee aan de gang zeggen ze. Als veel mensen aangifte doen dan zullen ze er wel wat mee moeten!!

Stoppen met deze malafide praktijken!

Wij vinden dat Altijdeencadeau.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Altijdeencadeau.nl?