Klacht Altijd Raak Penders: Bedrijf stuurd kapotte spullen voor geld.

H.C.T. Lousberg

Stuurde kapotte stuurschakelaar op. Meteen gebeld en geretourneerd. Weigerde om reeds betaalde 200 euro terug tebetalen. Aangetekende brieven werden geretourneerd.

Ik verwacht niets van het bedrijf want het is een tijd geleden. Ik heb geprobeerd om aangifte te doen maar de politie gaf toen aan dat dat niet via hun ging.

Altijd Raak Penders
    Beste heer/ mevrouw Lousberg,

Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw ordernummer te vermelden, zodat we kunnen zien wat en wanneer u iets aangekocht heeft?
    Tevens worden hier alle poststukken aangenomen, naar welk adres heeft u het gestuurd?

Mvgr
    H.C.T. Lousberg
    Ik zie geen order nr. of het moet 3389797 zijn.
    Wel staat het factuur op de factuur n.l. A00947 deze moest eerst betaald worden!! Daarna ontvingen we een kapotte en niet komplete schakelaar. Hierover heb ik direct gebeld, gemail en geretourneerd.
    U heeft dan ook gemeld dat u de schakelaar heeft ontvangen. En uw zou een andere sturen.... nee dus. Ook gaf U aan met 110 euro bijbetaling we een goede zouden ontvang.
    Altijd Raak Penders
    Beide nummers zeggen mij niets.
    u mag mij buiten dit forum (het is voor mij steeds een hele klus om hier ingelogd te geraken) u mag mij een mail sturen met de naam van overschrijving, aankoopbedrag, datum, jaar en als het kan een copy van uw rekening dit kun u doen naar verkoop@altijdraakpenders.nl. Dan gaan wij ermee aan het werk, de reeds eerder vermelde nummers A00947 of 3389797 komen niet in onze administratie voor
    H.C.T. Lousberg
    Zie bestanden voor antwoord, verduidelijking in aansluiting op de gestelden vragen.
    Vervolg zie boven
    H.C.T. Lousberg
    Altijd Raak heeft niet meer gereageerd op mijn antwoord en bewijzen. Zie mijn voorgaande kopieën van rekening foto van kapotte Stuurschakelaar en mails,ect.
    Ik verwacht nog altijd reactie,
    Ik verwacht nog altijd reactie,
    H.C.T. Lousberg
    Altijd Raak Penders reageerde niet op toegevoegde foto van kapot materiaal, rekening en mails betreffende ontvangst door hun van de Stuurschakelaar, etc. maar zwijgt nu in alle talen.
    H.C.T. Lousberg
    Altijd Raak reageert niet ondanks reeds toegezonden kopie van rekening en kopieën van mails, etc.
    Lijkt wel of dat hun tactiek is.
    Gewoon niet reageren tot mensen het opgeven.

H.C.T. Lousberg
Er is geen enkele oplossing aangeboden. Men beantwoord de klacht gewoon niet. Zoals jaren geleden ook niet!!

Ook een klacht indienen over Altijd Raak Penders?