Klacht Altijdeencadeau.nl: Cadeauvoucher ontvangen die ik niet besteld heb.

Klachtnummer
# 322804
Gebruiker
M.S.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een cadeauvoucher op 27/7 van €50,= ontvangen die ik niet besteld heb.
Alle mailtjes hierover destijds gelijk verwijderd omdat ik dacht dat het reclame was.
Totdat ik van Billink een betalingsverzoek kreeg.
Ook in eerste instantie naast me neer gelegd. Heen en weer gemaild met altijd een cadeau (telefonisch niet bereikbaar) en Billink maar ik kom er niet van af.
De termijn waarin ik de bon had moeten terugsturen is verstreken.

Wat moet ik doen

De oplossing

Ik ga in ieder geval niet betalen voor iets dat ik niet besteld heb!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Altijdeencadeau.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Altijdeencadeau.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen