Klacht Altijdminder.nl: misleidende aanbieding

K. Massier

Ik kreeg een aanbiedingsmail, met een link naar antiblafbanden, voor € 10,00. Eén van de afgebeelde banden , was een oplaadbare versie, die normaal gesproken € 49,00 excl. verzendkosten, kost. Ik wilde deze bestellen met de kortingscode maar die werkte niet. later kreeg ik als antwoord dat die aanbieding aleen van toepassing is op de banden van 13,00 euro..Maar de link verwijst duidelijk ook naar de oplaadbare versie, en die staat ook afgebeeld. Ik wil dus de oplaadbare versie voor € 10,00 hebben. Zij doen mij nu een aanbieding voor € 20,00 maar daar ga ik niet mee akkoord.
Zie onderstaande mailwisseling met het bedrijf.

Beste Regien,

Ik weet niet precies wat je hebt nagekeken en gezocht.
De oplaadbare blafband staat nergens op een afbeelding, en er staat ook nergens dat de aanbieding voor alle blafbanden geld.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat we veel respons hebben op de aanbieding, en dat je de eerste bent die het idee heeft dat dat ook voor de oplaadbare versie geldt.

Daarom nogmaals, de aanbieding geldt niet voor de oplaadbare versie.

Maar om te voorkomen dat je met een teleurgesteld gevoel blijft zitten naar aanleiding van onze aanbieding, wil ik je aanbieden de oplaadbare éénmalig, en slechts voor 1 stuk te leveren voor 20 euro exclusief verzendkosten.

Nogmaals, dit niet omdat we ook maar enigszins het idee hebben dat de aanbieding verwarrend is, maar wel omdat het bij u blijkbaar verkeerd is aangekomen. Mocht u op ons voorstel ingaan, zal ik u een speciale kortingscode doen toekomen waarmee u de oplaadbare blafband kunt bestellen.

Patrick Wagenaar

Sent: donderdag 10 januari 2013 17:41

Beste Antoon,
Ik heb e.e.a. nog eens nagekeken en uitgezocht.
Onderstaande aanbieding die u mij toestuurd, geeft 3 blafbanden aan.
De prijs die u aanbiedt is € 10,00, en niet vanaf € 10,00
Ik heb tijdig gereageerd, Ik wil de RR3 Oplaadbare antiblafband model 850 (die afgebeeld staat bij de aanbieding)voor € 10,00 bestellen. ( € 14,90 incl. verzendkosten)
Er staat nergens vermeldt dat het gaat om de blafbanden, die een normale prijs hebben van 13 euro.
Graag alsnog de bestelling voor mij plaatsen.

Verzonden: maandag 7 januari 2013 4:42
Aan: 'R. Massier'
Onderwerp: RE: www.altijdminder.nl begint 2013 met mooie kortingen voor u !!

Hallo,

De korting is voor de halsbanden die een normale prijs hebben van 13 euro.
De oplaadbare versie van 49 euro valt hier niet onder.

Antoon Wagenaar

Sent: zondag 6 januari 2013 13:11

Beste Patrick,

Ik heb het nogmaals geprobeerd, maar hij verwerkt de kortingscode niet in de prijs, deze blijft op € 53,90 staan incl. verzendkosten.
Graag wil ik dus gebruik maken van je aanbod om een handmatige bestelling te doen.
Ik wil de RR3 Oplaadbare antiblafband model 850 voor € 10,00 bestellen. ( € 14,90 incl. verzendkosten)
Mijn gegevens zijn;
Mw. R. Massier
Petershemstraat 39,
5081ZA Hilvarenbeek
Tel. 013-5054298
r.massier@telfort.nl

Alvast bedankt voor je medewerking.

Verzonden: vrijdag 4 januari 2013 13:30
Aan: 'R. Massier'
Onderwerp: RE: www.altijdminder.nl begint 2013 met mooie kortingen voor u !!

Beste Regien,

IK zou ook niet weten waarom het bij je niet lukt de cod ein te voeren. We krijgen veel bestellingen binnen met succesvol gebruik van de code.

Ik kan handmatig een bestelling invoeren. Hiervoor heb ik dan je complete NAW gegevens nodig, telefoonnummer en email adres.
Als betaalmogelijkheid moet ik dan “overboeking”invoeren. Je krigjt dan een email met de betaalgegevens. Zodra dan de betaling bij ons binnen is, wordt de bestelling verstuurd.

Patrick Wagenaar

Sent: vrijdag 4 januari 2013 10:14

Beste lezer,

Ik wil graag gebruik maken van jullie aanbieding om een blafband(RR3 model 850) te bestellen voor € 10,00
Echter als ik deze wil bestellen met de kortingscode 20132, dan voert hij de kortingscode niet in.
Ik heb ook geprobeerd via het 06 nummer u te bereiken, maar dan krijg ik de voicemail.
Graag even een toelichting hoe ik deze dan voor € 10,00 kan bestellen.

Alvast bedankt.

Verzonden: vrijdag 4 januari 2013 6:01
Aan: info@altijdminder.nl
Onderwerp: www.altijdminder.nl begint 2013 met mooie kortingen voor u !!

WWW.ALTIJDMINDER.NL
Wenst u een geweldig 2013 toe en bedankt u voor uw klandizie in 2012.
Zoals u van ons gewend bent, beginnen wij het jaar met een mooie kortingscode voor onze bestaande klanten.
Lichtgevende halsbanden: nu € 7,50

Gebru ik hiervoor kortingscode: 20131 (geldig tot 31-01-2013)

Blafbanden (zowel geluid als met schok): Nu € 10,00

Gebruik hiervoor kortingscode 20132 (geldig tot 31-01-2013)
Vanaf maart zullen wij ook weer online gaan met een assortiment aan vijverartikelen. Houdt u hiervoor onze site goed in de gaten!!
U ontvangt deze email nadat u bij uw bestelling uw emailadres aan ons heeft gegeven. Mocht u geen mails van ons meer willen ontvangen, stuurt u dan een email met als titel “uitschrijven” naar unsubscribe@armis.nl

Versie: 2013.0.2805 / Virusdatabase: 2637/6008 - datum van uitgifte: 01/03/13
Versie: 2013.0.2805 / Virusdatabase: 2637/6008 - datum van uitgifte: 01/03/13
Versie: 2013.0.2805 / Virusdatabase: 2637/6015 - datum van uitgifte: 01/07/13
Versie: 2013.0.2805 / Virusdatabase: 2637/6022 - datum van uitgifte: 01/09/13

Ik wil de antiblafband, de oplaadbare versie, voor de aanbieding van € 10,00

Wij vinden dat Altijdminder.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Altijdminder.nl?