Klacht Altijdsparen.nl: Altijdsparen.nl lok je in de val met mooie woorden en praatjes

Klachtnummer
# 254099
Gebruiker
mardayo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben afgelopen week door Altijd sparen.nl gebeld, met de mededeling dat ik een reis cheque gewonnen heb. Dit omdat ik artikelen gekocht heb in 1 van de winkels waar zij een contract mee hebben. Ik moest dan wel eerst mijn geboorte datum en de cijfers na de nul van mijn bankrekening geven. Daarna kreeg ik een sms gestuurd met een code die ik hardop moest voorlezen. Niet wetende waar ik hun nu toegang voor gegeven heb. Normaal trap ik niet in dit soort zaken en gooi ik de hoorn er gelijk op. Maar ben zo stom geweest om en erin getrapt dat ik hier zo gauw mogelijk vanaf wil. En dat het geannuleerd wordt

De oplossing

Ik wil dat Altijdsparen.nl dit annuleert. Ik wil hier vanaf

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Altijdsparen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Altijdsparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen