Wij vinden dat Altijdsparen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Altijdsparen.nl: Onterechte incasso
Details
De klacht
Ik had 14 dagen
bedenktijd om gebruik te kunnen maken van een Hotel cheque voor 2
personen waarmee men "gratis" kon overnachten bij
aangesloten hotels in de Benelux Duitsland en Frankrijk + een Diner
cheque voor 4 personen met 25 % korting op de totale rekening bij
aangesloten restaurants in de Nederland inclusief drank. Ik heb
hierop NIET gereageerd, en na die 14 dagen werd er 69,50 van
mijn rekening afgeschreven. Ik heb mijn rekeningnummer laten
blokkeren, en nu word ik telefonisch lastig gevallen door die
lui.
De oplossing
Ophouden van telefonische overlast. Verder wil ik niets meer te maken hebben met die lui.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.