Klacht Altijdsparen.nl: Onterechte incasso

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 251448
Gebruiker
R.C.M. van der Jagt
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Ik had 14 dagen
bedenktijd om gebruik te kunnen maken van een Hotel cheque voor 2
personen waarmee men "gratis" kon overnachten bij
aangesloten hotels in de Benelux Duitsland en Frankrijk + een Diner
cheque voor 4 personen met 25 % korting op de totale rekening bij
aangesloten restaurants in de Nederland inclusief drank. Ik heb
hierop NIET gereageerd, en na die 14 dagen werd er 69,50 van
mijn rekening afgeschreven. Ik heb mijn rekeningnummer laten
blokkeren, en nu word ik telefonisch lastig gevallen door die
lui.

De oplossing

Ophouden van telefonische overlast. Verder wil ik niets meer te maken hebben met die lui.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Altijdsparen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.C.M. van der Jagt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb vandaag via e-mail een betalingsherinnering ontvangen. Daarin staat dat ik binnen 7 dagen het bedrag moet overmaken, anders wordt er 10 euro administratiekosten in rekening gebracht. Tot die tijd werd ik nog regelmatig telefonisch lastig gevallen. Die ene keer dat ik de telefoon wel opnam, werd ik op een intimiderende toon te woord gestaan, en werd er gedreigd met een incassobureau.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Altijdsparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen