Klacht Altrex b.v.: ALTREX Double Decker 7 treden.

Piet

Op 17 december 2013 plaatste ik de 7 treeds huishoud trap bij de uitbouw (2,5 m hoogte) om wat bladeren uit de dakgoot te scheppen. Ik zal halverwege zijn geweest toen de ene poot scheurde bij de dwarsverbinding en ik ongelukkig ten val kwam. De schade betreft een ontvelde elleboog, blauwe heup en een kapot overhemd. Nu 7 weken later kan ik mijn armen nog steeds niet omhoog strekken.
De poten van de trap stonden 90º verbogen. De trap is door ALTREX opgehaald bij de bouwmarkt voor kwaliteit controle. Uitsluitsel kwam na 3 weken. De trap heeft niet vlak gestaan of is zijdelinks te zwaar belast. De trap is in 2009 gekocht en 150 Kg moet hij kunnen dragen. Met dit resultaat ben ik het niet eens. Zo kom je er altijd onderuit. Ik vroeg de fabrikant om coulance maar kreeg de Zwarte Piet.

Ik zou van het bedrijf coulance willen vragen en een nieuwe huishoudtrap.

Wij vinden dat Altrex b.v. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Altrex b.v.?