Opgelost door Alvanda incasso: Alvanda en Takersz houdt op met mij lastig te vallen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 277893
Gebruiker
A.E.N. de Bruin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In januari 2016 gebeld door Takersz.nu met geweldig aanbod: voor slechts 73,90 euro per maand kan ik meedoen met verloting van prijzen die zijn overgebleven van andere acties (?). Stom genoeg zeg ik dat ik wel een maand gratis wil proberen. Niet geschoten is altijd mis, toch?
Het duurt weken voordat ik informatie per post krijg met een inlogcode voor hun website. Maar in februari kan ik zien waar ik allemaal aan mee doe!
Nu, aan bijna niets, want er is eigenlijk nog helemaal niets waar Takersz aan mee doet.
Natuurlijk doe ik er niet aan mee.
Een paar dagen later vindt de eerste afschrijving plaats voor de gratis proef.
Ik heb meteen gestorneerd en in maart opnieuw, want dan doe ik nog steeds mee volgens Takersz.
Daarna stil.
Probleem opgelost????
Toch niet.
Op 1 december doe ik ineens weer mee en wordt er 73,90 afgeschreven.
Ik storneer.
Op 2 januari 2017 doe ik al weer gezellig mee en wordt hetzelfde bedrag afgeschreven.
Ik storneer.

Opgelost??
23 mei 2017 aanmaning van Takersz voor betalen deelname november en dec 2016.
8 juni aanmaning Alvanda Incasso te Zoutkamp voor betalen deelname nov en dec 2016
26 juni aanmaning Alvanda incasso te Capelle aan den IJssel voor deelname nov en dec 2016
Op 12 juli aanmaning Alvanda incasso te Capelle aan den IJssel voor deelname nov en dec 2016
Op 12 september aanmaning Alvanda incasso te Zoutkamp voor niet betalen deelname februari en maart 2016
Op 5 oktober aanmaning Alvanda incasso Zoutkamp voor niet betalen deelname februari en maart 2016.

Takersz en Alvanda Incasso: ik wilde geen abonnement en wil het nog steeds niet en zeker niet voor € 73,90 per maand en heb er nooit voor getekend.

De oplossing

Onmiddellijk ophouden met post en onaangename telefoontjes.

1 reactie

  1. Auteur
    Alvanda incasso
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    -

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.E.N. de Bruin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Alvanda neemt contact op met opdrachtgever en staakt de procedure.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Alvanda incasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen