Klacht Alvanda incasso: opgelicht door Takerz en Alvanda incasso?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 273219
Gebruiker
j.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Helaas bijna 2 jaar geleden telefonisch benaderd door Takerz. Daarna al gelijk het gevoel dat er iets niet klopte. Na op deze site meerdere klachten gelezen te hebben geprobeerd Takerz telefonisch te bereiken. Niet gelukt. 3 maanden later gebeld door een incasso bedrijf om 2 rekeningen aan takerz te betalen. Uitgelegd dat ik hier niet aan mee wil doen en dit stop wil zetten. Dit zou gebeuren als ik nog 1 rekening zou betalen. Er zou een acceptgiro opgestuurd worden (maart 2016). Nooit een acceptgiro ontvangen. Nu (sept 2017) een brief van Alvanda incasso ontvangen voor 3 openstaande facturen. Direct naar Alvanda gebeld. Situatie uitgelegd. Direct werden er 2 rekeningen geschrapt zonder problemen, omdat er blijkbaar genoteerd was dat ik die niet zou hoeven betalen nav contact in maart 2016. Achteraf ging dit naar mijn idee veel te makkelijk. Ik had er absoluut geen goed gevoel over en ben weer op klachtenkompas gaan kijken, waar ik dus negatieve reactie las over zowel Takerz als Alvanda. Ik wil dat dit stopt, ik heb hier geen toestemming voor gegeven!

De oplossing

Stoppen met rekeningen sturen, ik heb aangegeven hier niet aan mee te willen doen en toch krijg ik rekeningen. Ik heb ook nooit ergens een handtekening onder gezet!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
j.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb helemaal niets vernomen van Alvanda incasso.......
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Alvanda incasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen