Klacht Alvanda incasso: Takerz en Alvanda incasso aanpakken
Details
Klacht
November na dwingende telefonische benadering ingestemd dat ik het een maand wil proberen. Is op 1-12-'15 afgeschreven, vond 1e betaling bij de omschrijving al verdacht. Volgende afschrijving 30-12, gestorneerd 4-1-16. Proberen te bellen mailen, doch onbereikbaar. Weer afschrijving 26-1, gestorneerd 27-1. Weer afschrijving 26-2, gestorneerd 29-2. Afschrijving 30-3 gestorneerd 30-3. Laatste afschrijving 29-4, gestorneerd 9-5-2016.Gelukkig hield het op.
Nu, 12 september 2017, 21 maanden later brief van Alvanda incasso dat 3 facturen van 21-1-, 23-2- en 21-3-2016 open staan. Of ik die voor 28 september as over wil maken anders wirden kosten in rekening gebracht.
Ook een oplichtersbende zoals Alvanda's opdrachtgever Takerz?
Alvanda maakt reclame met "incasso met gevoel".
Ik voel er niets van
Gewenste oplossing
Geen brieven meer, alleen een excuus dat de zaak is afgedaan. Er is geen schuld hun opdrachtgever is een oplichter die frauduleus handelt.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.