Klacht Alvanda incasso: Takerz en Alvanda incasso aanpakken

Klachtnummer
# 273456
Gebruiker
A.E.H. de Kimpe
Datum
2 reacties

Details

De klacht

November na dwingende telefonische benadering ingestemd dat ik het een maand wil proberen. Is op 1-12-'15 afgeschreven, vond 1e betaling bij de omschrijving al verdacht. Volgende afschrijving 30-12, gestorneerd 4-1-16. Proberen te bellen mailen, doch onbereikbaar. Weer afschrijving 26-1, gestorneerd 27-1. Weer afschrijving 26-2, gestorneerd 29-2. Afschrijving 30-3 gestorneerd 30-3. Laatste afschrijving 29-4, gestorneerd 9-5-2016.
Gelukkig hield het op.
Nu, 12 september 2017, 21 maanden later brief van Alvanda incasso dat 3 facturen van 21-1-, 23-2- en 21-3-2016 open staan. Of ik die voor 28 september as over wil maken anders wirden kosten in rekening gebracht.
Ook een oplichtersbende zoals Alvanda's opdrachtgever Takerz?
Alvanda maakt reclame met "incasso met gevoel".
Ik voel er niets van

De oplossing

Geen brieven meer, alleen een excuus dat de zaak is afgedaan. Er is geen schuld hun opdrachtgever is een oplichter die frauduleus handelt.

2 reacties

  1. Auteur
    Alvanda incasso
    Datum
    Geachte meneer/ mevrouw de Kimpe,

    In reactie op uw schrijven, berichten wij u het volgende:

    Namens Takersz hebben wij de opdracht gekregen om openstaande vorderingen te innen. Gezien uw schrijven, zal er contact worden opgenomen met de opdrachtgever en de vorderingsprocedure worden gestaakt.

    Vertrouwende u naar voldoening te hebben geïnformeerd.

    Hoogachtend,

    Alvanda Incasso
  2. Auteur
    Alvanda incasso
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    -

Ook een klacht indienen over Alvanda incasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen