Klacht AlwaysHappy.eu: Always Happy is een bedrieg!

Sparkel

Tot mijn verbazing krijg ik een brief van Versure Credit Management bv, dat ik een openstaande bedrag heb bij Always Happy. Daar ik nooit iets van gezien heb van producten proberen ze toch het geld af te schrijven van mijn rekening.
Ik kan me heugen dat ik telefonisch contact met Always heb gehad en er zou een brief komen met uitleg en als ik daar niet aan mee wilt doen dat ik het af kon melden. Echter nooit iets van brief of mail ontvangen. Daarmee is voor mij gedaan, maar blijkt dat ik automatisch aan iets mee doet dat ik niet van op de hoogte ben. Eerder wel mee gebeld en het zou gestorniert worden.
En nu wordt van mij verwacht dat ik even een rekening wil betalen. Als je met hun belt dan wordt het niet eens de telefoon aangenomen? Omdat ze maandelijks een bedrag van 48.95 van je rekening af willen schrijven.
Dus opgelet met Always Happy! ik word zeker hiervan niet erg Happy!

Dat de firma eens gecontroleerd wordt.

Wij vinden dat AlwaysHappy.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over AlwaysHappy.eu?