Klacht AlwaysHappy.eu: Stop mensen lastig te vallen Always Happy en Versure

Argentia

Op 31 augustus 2017 heeft Happy Always telefonisch contact met mij opgenomen over het afsluiten van een abonnement voor een loterijservice. Dezelfde dag realiseerde ik me dat u een geen abonnement wilde bij Happy Always. Aangezien ik enkel een telefoonnummer had van de wederpartij, heb ik per sms een opzegging verzonden. Hierna heb ik maanden lang niets meer van Happy Always vernomen. Ik hen ook nooit een welkomst- c.q. bevestigingsbrief ontvangen. Enige tijd geleden ontving ik bericht van een incassobureau, te weten Versure Credit Management, met het verzoek om de openstaande rekening van Happy Always te voldoen.

Ik liet het incassobureau hierop weten dat ik al op 31 augustus 2017 een opzegging had verzonden aan Happy Always per sms. Volgens het incassobureau is dit niet de juiste wijze. Volgens het incassobureau moest ik telefonisch of per e-mail opzeggen. Het incassobureau geeft echter aan dat dit in de brief stond die mij is gestuurd. Die brief heb ik nooit mogen ontvangen.

Stopzetten van de brieven van Versure, sluiting van mijn incassodossier en vernietiging van mijn gegevens uit het systeem van Versure en van Happy Always.

Wij vinden dat AlwaysHappy.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over AlwaysHappy.eu?