Klacht Amac AppleStore: Aanmatigende toon amac en 2 1/2 week telefoon in onderzoek

Apple enthausiast

Ik ben uw filiaal in Apeldoorn gekomen en werd daar door uw medewerker Martijn erg aanmatigend aangesproken. Hij gaf direct aan dat een barst in het scherm niet onder de garantie valt. Waarop ik hem uitlegde dat deze scheuren zijn spontaan zijn ontstaan en mijn jongste dochter dit zelf heeft gezien. Ze heeft de telefoon aangeswipet en zag geen beschadiging en legt de telefoon neer een kwartier later swipte ze weer en de 5 scheuren zitten in de telefoon. Er werd mij gezegd dat ik niet zo aanvallend over moest komen, terwijl ik gewoon een ondeugdelijk product probeer te ruilen. Gelukkig wees deze verkoper mij erop dat de telefoon 2 1/2 week kwijt ben. Behalve dat door deze reactie van uw medewerker uw bedrijf en uw technische dienst niet meer vertrouw, is het 2 1/2 week missen van een smartphone zonder leentoestel heden ten dage geen optie is. Ik ben dus onverrichter zaken huiswaarts gekeerd.
Ik zal u nog eens uitleggen wat er is gebeurd:

Een maand geleden zijn we naar de orthodontist gegaan en heeft mijn dochter haar iPhone xs aan mij gegeven zonder enige beschadiging. Ik heb deze in mijn binnenzak van mijn jas gedaan ik haal deze eruit en geef haar de telefoon terug en spontaan is er een kras van enkele millimeter in het scherm gekomen. We zijn direct naar uw zaak in apeldoorn gekomen en naar deze beschadiging laten kijken. Daar werd geconstateerd dat het glas beschadigd was en dat er glas uit de beschadiging was dus er een stevige kracht op uitgeoefend moest zijn. Wel kon uw medewerker ons geruststellen dat we niet bang hoefden te zien dat deze beschadiging veder zou scheuren. Een maand later is alsnog spontaan deze scheur vanuit de plaats van deze beschadiging ontstaan. Verder is mij opgevallen dat deze xs vele malen warmer bijna heet aanvoelt dan de Se als deze in de broekzak wordt gestopt. Verder is mij opgevallen dat het scherm een bobbel heeft die met de vingertoppen te voelen is op de plaats van de de eerste beschadiging. Ik heb een zeer ernstig vermoeden dat deze telefoon van binnenuit aan het uitzetten is. Ik heb dan ook mijn dochter het dwingend verzoek gedaan deze telefoon niet meer op een brandbare ondergrond te leggen. U merkt waarschijnlijk wel dat mijn enthausiasme over de Apple producten en het vertrouwen in deze xs een ernstige knauw heeft gekregen

Je trouwe klant die in twee jaar 4 telefoons koopt meer vertrouwen. Dus telefoon omwisselen voor een deugdelijk exemplaar.

Wij vinden dat Amac AppleStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!