Klacht Amac AppleStore: Amac laat mijn in het duister zitten en ik kan geen kant op.

E.C. Denie

MacBook Pro voor de 2e keer defect binnen 8 maanden na aanschaf.

Amac Customer Care laat mij al ruim 4 weken zitten zonder update over de reparatie status.

Reparatie 2 - defect aan batterij (Service Battery melding)
- 11 augustus 2017: constatering 'Service Battery' doordat de accu snel leegliep
- 11 augustus 2017: contact met Amac en overlegt, inname voor reparatie
- rond 20 augustus 2017: contact met Amac gezocht ivm uitblijvende reparatie update.
- 23 augustus 2017: telefonisch & email contact met Amac over status omtrent reparatie: streven om het binnen 4 weken af te ronden. Blijkbaar bezettings problemen met de reparatie afdeling, dit was bij inname niet gecommuniceerd.
- 6 september 2017: Bericht van dhr Paul Boomgaard (Service Manager Amac) dat de tijd tussen inname en diagnose 17 dagen is. In mijn situatie is dit al voorbij
- 7 september 2017: contact met Amac gezocht via telefoon. Customer Care lijkt onbereikbaar
- 7 september 2017: contact met Amac Eindhoven gezocht. Ze zouden een terugbel verzoek bij Customer Care indienen. tot op heden (12 september) niet teruggebeld
- 8 september: bericht op Amac Facebook geplaatsen. Geen reactie.
- 9 september: bij Amac Eindhoven langsgegaan. Medewerker wist te vertellen dat de MacBook Pro niet meer in hun bezit was en overgedragen aan een andere partij voor reparatie. Geen status en geen verwachte retour termijn ontvangen
- 11 september: contact met Amac gezocht via telefoon. Customer Care is wederom onbereikbaar.
- 11 september: Nogmaals bericht op Amac Facebook geplaatst, nu wel reactie van medewerker, maar geen hulp of informatie ontvangen.
- 11 september: e-mail met klacht verstuurd aan Amac (service@amac.nl en eindhoven@amac.nl) met verzoek om voor 15 september te reageren. Automatisch bericht ontvangen dat reactie tot 10 dagen kan duren.
- 12 september: nogmaals gepoogd om telefonisch contact te krijgen. wederom niet gelukt.
- 12 september: klacht ook klachtencompas.nl geplaatst.

Al met al: reparatie langer dan redelijk. Nu al 4 weken en geen bericht over status.
Daarnaast is Customer Care niet bereikbaar.
Daarnaast schijnt mijn MacBook overgedragen te zijn aan een andere partij, zonder mij hierover in te lichten.

- status van reparatie z.s.m. horen en ook waar de Mac zich bevindt.
- express reparatie indien computer niet voor 22 september terug in mijn bezit is
- 30% korting op eerst volgende aanschaf van Apple product bij Amac
- compensatie voor geïnvesteerde tijd en stress om achter Amac aan te gaan. Minimaal 6 uur a Euro 75,- dit ik ook had kunnen werken of met mijn gezin had kunnen besteden.

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

E.C. Denie
Uiteindelijke oplossing Het enige wat bereikt is is dat mijn computer weer in mijn bezit is. Verder geen enkele tegemoetkoming danwel prettige afwikkeling vanuit A-Mac ontvangen. Zeer teleurgesteld in de werk en communicatie wijze van A-Mac.