Klacht Amac AppleStore: Amac verzint wetgeving om onder verantwoordelijkheid uit te komen.

iAmRenzo

Ik heb een iPad gekocht bij Amac en die bleek krom toen deze uit de doos kwam. De kromming betreft veel meer dan de 400 micron die Apple aangeeft op hun website.
Dit is gemeld in de winkel. De medewerker nam dit niet serieus en verwees mij naar Apple. Volgens het consumentenrecht is de winkel verantwoordelijk.

In een mail wisseling verzinnen de medewerkers wetten en regels die of niet bestaan of niet voor consumenten gelden.
Amac weigert in alle toonaarden om hun verantwoordelijkheid als verkoper te nemen. Als ik vervolgens in de winkel eis dat het product kosteloos word omgewisseld, wordt mijn iPad gegijzeld omdat ik toch 824 euro moet betalen voor omwisseling of 80 euro moet betalen om dezelfde niet deugdelijke iPad terug te krijgen.
Uit coulance mag ik mijn iPad zonder betaling van 80 euro terug.

De brutaliteit van Amac is waanzinnig. Ze maken misbruik van alles wat maar kan om onder hun verantwoordelijkheid uit te komen. Ze schuilen zich achter alles om maar niet 'schade' op te lopen.
Ondertussen heb ik ze verzocht de koop te ontbinden omdat ze het ondeugdelijke product niet kosteloos omruilen.

Ik wil de koop ontbinden op grond van artikel 7:22 BW. Ik wil dat Amac het aankoop bedrag terugstort op mijn rekening voor 31 maart 2019.
Ik heb hen dit vandaag ook in een e-mail laten weten.

Wij vinden dat Amac AppleStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!