Klacht Amac AppleStore: Apple watch die door de batterij kapot is wordt door Amac niet vergoed nog serieus genomen.

Axel Hekkelman

Mijn Apple watch series 3 is op vakantie het scherm rondom van gescheurd. Ik voelde een soort klik keek naar mijn horloge en zag tot mijn schrik dat het scherm rondom gescheurd was. Ook was het horloge heel warm. terug van vakantie langs Apple gegaan die hebben mijn horloge onderzocht en zagen dat het scherm door de batterij eruit is gedrukt.
Echter aangezien ik het horloge bij de Amac gekocht had ben ik daar naar toe gestuurd als zijnde de verkopende partij en hun verantwoordelijkheid. Het advies was cosumenten recht claimen.
Bij de Amac aangekomen werd mij verteld dat ze het horloge naar de technische dienst moesten opsturen tegen betaling zal het horloge dan onderzocht worden.
De werknemer van Amac stelde me gerust dat ze dezelfde diagnose zouden stellen als
Apple en dat ik dan mijn garantie zou krijgen.
Echter nu 3 dagen later krijg ik bericht van Amac dat er val of stootschade is geconstateerd. En dat de reparatie een kleine €300 gaat kosten waar ik letterlijk een nieuw horloge van kan kopen. Ik heb hem niet laten vallen en niet gestoten. Het is belachelijke dat ze het lef hebben om zo’n bedrag te vragen terwijl Apple zelf heeft gezegd het komt door de batterij. Nooit meer Amac voor mij.

Het grappige is ook dat ik precies hetzelfde verhaal online gevonden heb en hij ook niet door de Amac geholpen is. Echt een top bedrijf.

Mijn Apple watch vervangen voor een nieuw exemplaar of de koopovereenkomst ontbind.

Wij vinden dat Amac AppleStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!