Klacht Amac AppleStore: Fout op fout zonder verantwoordelijkheid te nemen

A.M. Snoeck

Verkeerde verzekering verkocht; alle schade zou onder de verzekering vallen tot er een schade werd gemeld. Er werd niet of niet inhoudelijk gereageerd op onze e-mails, ik ben 2 maanden bezig geweest om mijn Macbook terug te krijgen. De hele situatie zat me niet lekker en toen ben ik terug gegaan naar de winkel, toen werd mij door 2 (!) medewerkers gezegd dat deze situatie schandalig was en er werd toegezegd dat deze Mac onder de verzekering gemaakt had moeten worden en zodoende werd de Mac met spoed, kosteloos opgestuurd. Twee dagen later werd dit terug gedraaid door de teamleider. Wat eerder niet kon, kon nu opeens wel; het geld van de verzekering terug, maar verder "was er geen schade" en zou Amac niks doen. Daarbij vergaten ze even dat er een offerte van bijna 1500 euro lag. De schriftelijke bevestiging waar we om gevraagd hebben, hebben we wederom nooit gekregen. Ook Apple vond de situatie schandalig, maar heeft geen beweging bij Amac kunnen bewerkstelligen.

Een fatsoenlijke oplossing bieden.

Wij vinden dat Amac AppleStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!