Klacht Amac AppleStore: Hufterig en arrogant gedrag medewerkers Apple Store Den Haag.

M.M.S. Krepel

Een iWatch gekocht en persoonlijk opgehaald in Den Haag. Hoopte dat ze mij wat tips zouden geven en daarom speciaal naar Den Haag gereisd. De dame voor me in de (niet al te grote rij) zat met een prangend probleem waarvoor ze ook speciaal naar Den Haag was gereisd. Zij werd zeer hufterig weggestuurd. Ze huilde bijna en ik (66) ben uit de rij gestapt om haar te helpen. Ben geen held op digigebied maar kon haar niet hulpeloos laten staan.
Ik kon mijn horloge halen maar ondanks het niet druk was wilden ze mij niet helpen. Mocht het wel ter plekke uitpakken en configureren. Als ik dan vragen had konden ze misschien helpen. Na 5 minuten ben ik teleurgesteld weggegaan. Ben in New York bij de Apple store geweest, daar waren ze teleurgesteld als je geen vragen had. Wat een contrast. Den Haag is echt arrogant en hufterig. Heb via verschillende kanalen, twitter, e-mail en telefoon mijn klacht kenbaar gemaakt maar heb geen enkele reactie gekregen. De man aan de telefoon was heel vriendelijk en begripvol en zou dit ook in Den Haag neerleggen maar geen reactie. Een eenvoudig sorry zou genoeg maar daar zijn ze blijkbaar ook te arrogant voor. 😩🤬

Een eenvoudig sorry en verbetering van gedrag personeel.

Wij vinden dat Amac AppleStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Amac AppleStore?