Klacht Amac AppleStore: Niet op hoogte gesteld van fabrieksfout Macbook Pro, nu geen herstel meer mogelijk

Klachtnummer
# 344926
Gebruiker
J. Westerbeek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind 2013 een MacBook Pro Retina 15" gekocht. Onlangs viel beeldscherm en computer uit. Blijkt door Apple erkend probleem met videokaart te zijn bij deze laptop (MacBook Pro Repair Extension Program for Video Issues). Hiervoor was er een reparatieprogramma, maar daarvan nooit op de hoogte gesteld. Nu doet het probleem zich voor bij mijn verder prima werkende MacBook en is reparatie niet meer mogelijk. Amac verwijst naar Apple, Apple verwijst naar Amac. Consumentenbond geeft aan dat Amac een oplossing dient te bieden, omdat ik daar de overeenkomst mee heb gesloten.

De oplossing

Ik wil dat Amac zorg draagt voor de reparatie en anders zorgt voor een vervanging van mijn Macbook Pro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Amac AppleStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties