Klacht Amac AppleStore: Werkend horloge ter reparatie inleveren bij AMAC en vervolgens niet werkend weer terugkrijgen....

G.E.R.T. Silva

Wij stuurden een nog werkende Apple Watch in en kregen na heel veel gedoe een prijsopgave van 300 euro. Toen wij de watch terugkregen werkte deze niet meer :-).
Dit was de reactie van Amac Customer Care:

" Wij hebben een prijsopgave gestuurd voor het vervangen van de Apple Watch. Wij hebben geconstateerd dat de Apple Watch vervangen moest worden om de Apple Watch correct te laten werken. Ik vind het heel jammer dat de Apple Watch het nu niet meer doet, maar dit is het gevolg van het scherm dat loslaat. Wij zijn hier niet verantwoordelijk voor. Onze excuses voor het ongemak."

Ter illustratie de mailcomunicatie met het reparatie service centrum.
In het kort :
Iphone die gewoon het deed ingeleverd 12 januari in Hilversum met als verzoek reparatie loszittend schermpje aan 'onderkant'.
Op verzoek factuur van aankoop naar Amac gestuurd.
Na een maand zonder reactie heb ik contact gezocht met Amac waaruit bleek dat zij niets hadden ontvangen terwijl ik de faktuur direct op 21 januari had gestuurd naar het goede mailadres.
Op 22 februari heb ik weer de faktuur gestuurd.
Na ontvangst faktuur bleek garantie te zijn verlopen.
Opgave reparatie van alleen loszittend schermpje conform mail bijna 300,-
Nieuw horloge dit type is 329,-
Heb horloge na deze hoge prijsopgave terug laten komen en afgelopen maandag 4 maart opgehaald in Hilversum.
Blijkt dat horloge nu helemaal kapot is, ook na een nacht aan de oplader.
Volgens mij had schermpje met beetje lijm zelfs gemaakt kunnen worden.
Ik ben teleurgesteld- een werkend horloge inleveren en totaal kapot terugkrijgen.

Het is wel heel opvallend dat de Apple Store in Utrecht adviseerde nadat wij daar dit verhaal vertelden nooit iet op te sturen naar Amac maar altijd naar een officiele Apple Store te gaan.
Dat is dan wel een beetje stom omdat Apple met deze resellers werkt. Daar mag je dan als consument toch op vertrouwen ??

Een gerepareerd horloge

Wij vinden dat Amac AppleStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!