Klacht Amango.nl: Bedrijf levert niet en reageert niet op mail

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 477479
Gebruiker
DMV
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 30 juli van dit jaar de UltraClean PRO besteld. Nog niks ontvangen. 5x naar ze gemaild, geen reactie. Normaal ben ik wel kritisch in waar ik iets bestel. Ik denk nu wel zeker te weten wanneer er bij contact geen telefoonnummer bij staat je er niet moet bestellen.

De oplossing

Geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Amango.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DMV
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen reactie van Amango.nl 30 juli bestelling gedaan. Geen levering en nergens reactie op. Bestel daar dus niks. Ik ben er wel uit dat wanneer een website onder contact geen telefoonnummer heeft staan dat je er beter niet moet bestellen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Amango.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen