Klacht Amazella.co: Defect nekkussen

Klachtnummer
# 449320
Gebruiker
boeie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wat een bagger bedrijf, ik heb mijn bestelling wel gehad na 2 maanden. Alleen ging het nekkussen vrij snel kapot, ik heb contact gehad en er een filmpje van gestuurd.Mij was beloofd een nieuwe op te sturen,dat is tot op heden nog steeds niet gebeurd, het laatste contact dat ik met ze had was in Januari. Daarna nooit een reactie meer gehad, ik blijf overal gewoon slechte recenties neerzetten tot ik een nieuwe krijg

Gewenste oplossing

Ik wil een nieuw goed werkend nekkussen zoals mij beloofd is

0 reacties

Ook een klacht indienen over Amazella.co?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen