Klacht Amazing Oriental: Onbeleefd

Klachtnummer
# 172963
Gebruiker
Marn wah
Datum
0 reacties

Details

De klacht

18-06-2016 - 15:00 uur
Geholpen door: Lokyie
Op weg naar de kassa, iets achtergelaten bij een gesloten kassa. Vervolgens werd ik aangesproken om het op te ruimen. Letterlijk werd er gezegd "dit is geen prullenbak". Vervolgens mompelt kassameisje verder en zegt "je hebt geen klasse". Naar aanleiding hiervan komt er een scheldwoord uit vanuit mij. Actie reactie! Als er vervolgens wordt gebeld naar de zaak en er geen communicatie mag plaatsvinden tussen klant en eigenaar, krijg ik argwaan.
Verhaal uitgelegd en dit wordt gezien als "miscommunicatie" ?!?! Hoe kan je dit wegwuiven als "miscommunicatie" ?! Je benadeeld een klant als "je hebt geen klasse" en vind dit de normaalste zaak?!

Dit is manierloos en enorm kwetsend, hoe kan je dit überhaupt uitspreken?! Normen en waarden is ver te zoeken blijkbaar!



De oplossing

Ik verwacht op z'n minst een excuus van dit bedrijf!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Amazing Oriental is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Amazing Oriental?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen