Klacht Amazon.de: abonnement opheffen!

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 329289
Gebruiker
Thomart
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Pillen besteld en bezorgd, waarschijnlijk verkeerde knop ingedrukt zodat het bleek dat ik mij ingeschreven had voor een abonnement .
Dit zou gelden voor 10 maanden, ik kon mij uit schrijven voor een bepaalde datum dit heb ik gedaan.
Toch ontving ik een mail dat de tweede zending in aankomst was, ik heb direct mijn creditcard gegevens gedelete.
Als ik hierover met Amazon wil comuniseren moet ik eerst mijn creditgegevens op nieuw laten registreren, dit doe ik natuurlijk niet, dus onmogelijk te corresponderen over het probleem .
Het zit me niet lekker, ik heb Amazon.nl gemaild maar nog steeds geen reactie!

De oplossing

Oplossen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Amazon.de hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Thomart
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Amazon.de?