Klacht Amazon.de: Analoge aanwijzing van mijn horloge doet het niet. gekocht in nov. 2018 Naar wie of wat kan ik het o

Klachtnummer
# 380676
Gebruiker
Garantieklacht koopjedeal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Analoge aanwijzing van mijn horloge doet het niet. gekocht in nov. 2018
Naar wie of wat kan ik het opsturen voor reparatie??

De oplossing

Repareren on een ander.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Amazon.de hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Amazon.de?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen