Klacht Amazon.de: Bestelling niet ontvangen.

Klachtnummer
# 351601
Gebruiker
Lucky
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Geachte lezer,
Ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen, die ik op 14 oktober 2018 heb geplaatst.
Het betreft Bestelnummer 303-9454974-8589118.
Aangezien u weigert om te leveren wens ik mijn geld terug te ontvangen.
Ik heb alle overige bestellingen geannuleerd omdat ik geen vertrouwen heb in de betrouwbaarheid van Amazon.
Kunt u mij informeren wanneer ik mijn bestelling kan ontvangen of wanneer ik mijn geld kan ontvangen.
Ik verneem graag van u.

Gewenste oplossing

Alsnog leveren of het geld terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Amazon.de hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Amazon.de?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen