Klacht Amazon.de: bestelling niet ontvangen

Klachtnummer
# 363818
Gebruiker
rioenmia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn bestelling (6 stuks transparent stoppers voor deur) niet ontvangen. Volgens de website zou ik het op 24 april ontvangen. Deze bestelling had ook geen verzendnummer, dat betekent dat ik mijn bestelling ook niet kan traceren.

De oplossing

Ik wil graag mijn bestelling ontvangen of mijn geld terugkrijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Amazon.de hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Amazon.de?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen