Klacht Amazon.de: Boek niet bezorgd

Klachtnummer
# 342568
Gebruiker
Frans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Boek besteld. Nooit aangekomen. Het schijnt teruggestuurd naar de verkoper. Deze is niet meer te achterhalen. Post.nl geeft aan dat op het pakketje een verkeerd adres staat (inderdaad op de e-mail ook) en dat ik contact moet opnemen met de verkoper. Kan ook geen e-mails versturen naar het adres van amazon.de om een klacht in te dienen en ook niet naar het adres van de verkopende partij omdat dit niet te achterhalen is.

De oplossing

Uitzoeken waar het boek gebleven is. Ik kan het niet achterhalen. Anders een nieuw boek.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Amazon.de hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Amazon.de?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen